Politika a ciele kvality
POSLANIE
Poskytovanie kvalitnej zdravotnej starostlivosti pri maximálnej spokojnosti pacientov. Vykonávanímčinnosti v oblasti prevencie a liečebnej starostlivosti sa aktívne podieľať na neustálom zlepšovaní zdravotného stavu obyvateľstva nášho regiónu.
VÍZIA
Naplnením hesla „Spokojný pacient – spokojný zamestnanec –úspešné hospodárenie“ upevniť nezastupiteľné miesto našej nemocnice v sieti poskytovateľov zdravotnej starostlivosti v rámci celého Slovenska.
HLAVNÉ POSLANIE
Uspokojovanie základných a nadštandardných zdravotníckych potrieb a očakávaní našich klientov – pacientov. Trvalé zvyšovanie kvality a bezpečnosti poskytovanej zdravotnej starostlivosti a liečebných procedúr zaisťujú nasledovné:
ZÁSADY
- Individuálny prístup založený na poskytovaní zdravotnej starostlivosti prijateľnej pre konkrétneho klienta – pacienta
- Postupné zvyšovanie úrovne poskytovaných liečebných procedúr v súlade s aktuálnymi vedeckými poznatkami
- Rešpektovanie a dodržiavanie Charty práv pacienta a platných právnych predpisov
- Rozvíjanie profesionálneho rastu pracovníkov ich sústavným vzdelávaním a spolu so starostlivosťou o pracovné prostredie vytváranie predpokladov na výkon kvalitnej a profesionálnej práce
- Sledovanie aktuálnych trendov v oblasti technológií a udržiavanie prístrojového vybavenia v súlade s týmito trendmi a platnými právnymi normami
CIELE
- Zachovanie nezmeneného rozsahu poskytovanej zdravotnej starostlivosti pre región Považská Bystrica a okolie
- Prijatím ďalších opatrení v oblasti zvyšovania výnosovosti a ďalšej racionalizácie nákladovosti dosiahnuť vyrovnaný rozpočet
- Poskytovanie kvalitnej a humánnej ošetrovateľskej starostlivosti
- Zaviesť a udržiavať účinný systém manažérstva kvality ako prostriedok pre splnenie stanovených cieľov politiky kvality vo všetkých činnostiach nemocnice